Bakis efter nykter påsk

Haloo !! Påsken har bjudit på vackra sköna soliga dagar !! Har lyckas vara ute nu tre dagar i rad.I Sävdal hos Jojje å Sarah,igår var vi nere vid älven och idag uppi Brännträsk.Solen har fått mig att vakna lite till liv igen.Men nu är man sliten efter ute dagarna.Blir så mycket att göra med packning,på klädning,allt med lillan och att bara vara ute.Det är svårt att vara ute för länge,för Lilly sover ett tag i vagnen men då hon vaknar måste jag gå in med henne för solen är så stark och det ryker i hennes ögon.Så det är lite synd,men jag är tacksam för de timmarna jag fått vara ute.

Skönt att vara nykter under påsken,och inte vara bakis idag som alla andra halvdöda människor =) Vi har haft så trevligt utan alkohol,mycket främmande och inte en lugn stund i schemat.Men nu har vi tagit paus och bara däckat i soffan,bakis blir jag när det är mycket hela tiden.

Har tänkt lägga upp bilder från våran nyktra påsk,men det blir nog på vuxen lunarn.

Nu ska vi ta tag i hushålls sysslor som blivit undan prioriterade av det fina vädret.Men sånt måste ju också göra tids nog.Men först,en liten stunds avkoppling i soffan =)

Lev å Må !!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Kommer du på föräldragruppen den 29 april? det är kl. 13 tror jag, annars är det bara att höra med Gunilla. :)

2009-04-16 @ 22:48:30
URL: http://lovisasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0