Jag är kär i solen !

Får man de ? Eller räknas det som otrohet =)  Solen är iaf en av mina bästa vänner,när den lyser genom ner till oss iaf.

En annan sak som kan göra ens dag komplett och strålande är ju ett barns leende =) Jag är verkligen ingen morgon människa,blir inte nöjd över att måsta vakna.Oftast så ligger Lilly i sin lilla säng och är gode sur och hungrig innan jag plockar upp henne till frukost bordet.Men ibland kan hon ligga en stund och bara le och vara glad över en ny dag.Då smälter mamma hjärtat och min dag blir till solsken =) Även om det regnar/blåser/stormar/snöar/haglar ute så kan humöret beskrivas som strålande.Varje dag vi får vakna upp med Lilly och med varandra känns också som en gåva från ovan.Och det är det ju också,på ett sätt =)

Man ska vara glad och tacksam över det man har,även om vissa dagar känns rent jobbigt åt helvete.Så får man tänka som jag brukar säga till Jenny när hon förut var sur å gnällig å klagade över lyx problem,Att det kunde ha varit värre !!

Tänk på det nästa gång du klagar över ett hål i strumpan,att det inte finns någon mjölk till kaffet,att du inte kan ha dina skinny jeans längre,eller att din favorit glass var slut på affären =)

Kram från optimistiska centralbyrån =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0