Långväga besök

Hey !

Idag har vi fått fint främmande från långt härifrån.(Bara från Aplog men endå).Jenny Sandra Johan Fredrik å Tony har vart hit en sväng.Mkt roligt att få träffa de dära knasbollarna.Var ett år sedan jag träffade Tony tror jag,och kul att han fick träffa Lilly också =)

Annars har vi idag vart ute på promenad i det varma varma vår vädret.Till Vegard mannen på en kaffe kopp med kaka,sen har vi städat  på gården.Och nu ska jag städa bort limrester från stor toan,sen vika tvätt,dammsuga,skura å dammtorka =) Men Lilly är så tjörmig hela tiden så det är svårt att få nånting gjort.Tur att vi är två,då går det ganska bra.

I övrigt har vi väl knogat på som vanligt.Tror tyvärr inte att jag har något saftigt skvaller eller liknande att komma med =)Pratar ju som inte med någon nästan,vi håller oss som i våran lilla bubbla här i huset.Längtar tills Sarah å dom flyttar hit så man har någon nära att dela sina kvinnliga tankar och funderingar med =) Men snart är det ju sommar å då kommer ni ju hem =)

Nu gnäller lillan mig ur huset snart,hungrig å ont i munnen å less på allt verkar hon vara,plikten kallar,back to work !!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jaaa, snart kommer vi ju hem, å då jäklar ska vi umgås å mysa dagarna i ända ! ! :D



Längtar å saknar er så ska du veta..hoppas ni har de gött hemma å att toan snart är klar. Förstår de ska bli grymt skönt å få duscha hemma nu :)

Idag har vi varit på föräldragrupp, å de va riktigt trevligt. Jag börjar få lite mamma-polare här nu så de känns riktigt kul. Imorrn ska vi ut på prommis. Ha de bäst gumman ! ps. Ja har uppdatera bloggen nu. :) Kraaaaam

2009-04-22 @ 17:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0