Mildamatilda!!

De senaste dagarna har varit hit å dit med de ena andra å de tredje !! Jojje Sarah Å Vilja har hunnit hem,vi hann då träffas litegranna iaf !! Vill säga grattis i förskott till Sarah O´Connor som fyller år imorgon !

I fredags hjälptes vi åt å fick den lilla toan gode färdig.Fredde lade golvmattan,sen tapetserade vi medan vi hade barnvakt.De blev riktigt bra,nu börjar man se lite ljus i den oändliga vattenskade tunneln =)

Helgen spenderade vi med vänner å familj.Igår fyllde svärmor år så vi var där hela dagen.Jag Lilly å Carina gick en lååång promma på byn.De var så fint väder ute.Sen var vi på kalas hela dagen och kom hem typ halv tio.Det blev sent å vi var helt utmattade efter hela veckans slit med huset å lillan.Så idag har vi tagit de ganska lugnt.Jag kan ju inte ta mig ro att vila när det finns saker att göra,men jag har sparat mycke av det goda arbetet till imorgon =)

Lilly sitter hos mig å grymtar å är sur,bäst att lyda henne annars blir väl detta min sista kväll i livet,för Lilly har lär sig karate idag =)

HejÅhå !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0