Spånhuvve!!

Det är som att man har slipdamm å spån å damm å skit å smuts ändå in till mörkaste tarmhålan =) Men nu börjar det närma sig med bygget,Fredrik har varit så duktig måste jag säga.Även om det har tagit gode lång tid,men mycket pågrund av komplíkationer och problem som stött fram under vägen.Förseningar i väntan på verktyg,torktider,å massa saån.Men förhoppningsvis blir det klart ihelgen.Då blir det stooor städning av heela huset till veckan.För hur mycket jag än städar så tar det aldrig slut slipdamm.Det far överallt dessutom =)

I övrigt har vi knogat på som vanligt,var på byn hela dagen igår och firade Kajsas födelsedag. Idag rymde jag Lova å Lilly till mamma å jessica för att undkomma den starka lukten fråm limmet till mattan som smetades ut på golvet.Kanske blir det sista gången idag som jag behöver fara bort för att duscha ??!! Vore fruktat skönt =)

Vad helgern annars kommer att erbjuda är ännu inte sett.Fredde har så stora planer jämt medan jag mest vill ta det lugnt så mycket som det går =)

Nu måste Ammalie hoppa in med mjölklitrarna sina för Lilly Eleonora Ek vill äta lunch =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0