Din köplats är : Nr 241

Gaaah !! Jäkla försäkringskassan ! Din väntetid är beräknas vara 21 minuter !! Och på internet fattar man ju ingenting.Vet iaf att mina dagar är slut i november.Men what to do what to do ??

Ajja,Lilly har iaf fortsatt äta vällingen =) Hon somnar till vällingflaskan på kvällarna =) Och imorse ammade jag henne kl 5,men två timmar senare vaknade hon å var hungrig.Vällingen funkade då också !! De var då tur,för jag tror faktiskt att min mat är..slut...Känns både bra och dåligt.Lite sorgligt.Hade gärna fortsatt att amma henne på mornarna.Det var ju som mysigt.Tycker lite synd om henne =(  Men,jag måste ju också kunna må bra och jag hoppas att jag kommer gå upp lite i vikt nu när jag slutat amma.Så,det imorse var vår sista amning tror jag...



Men vo annars,imorgon är de torsdag å då kommer mitt kakmonster hem.Men han kanske far igen när han upptäcker att vi faktiskt inte har några cookies,för dom åt han faktiskt upp förra helgen =)



Fredde kakmonster maskin =) Pöööss

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej, och tack! Känns himla roligt och spännande, hoppas allt går bra med lill flickan och att ni mr bra! Kram

2009-08-27 @ 16:18:22
URL: http://annamadelenee.blogg.se/
Postat av: Sandra

Gaaah! Har också försökt ringa till fk hela veckan, och stått "bara" 263:e i kön, sjukt!! Vilken sötnos till dotter ni har, verkligen. Richard hälsar tillbaka!

2009-08-27 @ 20:30:47
URL: http://sandralaituri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0