Guldmedalj ggr 10 till oss !!

För vi har vart så duktiga idag ! Världens städryck.Vi har hunnit diska,dammsuga,vaska,dammtorka,tvätta,städa toaletterna,plocka ur garaget,dammsuga källaren,fara med all insamling (typ en hel container),handla,duscha Lilly,söva Lilly och nu ska vi äta lunch.Notera att allt detta var dessutom gjort innan kl ett !! FyFabian va sköönt att få allt gjort !!


Och igår var jag å Sarah O´Connor Supermaamas.Vi bakade gånger två även om våra små prinsess tjejer hade varsin dålig dag som innefattade gnäll,gråt,skrik,mat vägran,sova vägran,"jag-ska-ha-uppmärksamhet-hela-tiden" bebisar !! Bra gjort vavavavaaa !?

Imorgon ska Lilly vara hos morfar så ska jag å Freddan få fara till stan å fixa lite stuff å få lite maybe quality time tillsammans.Får väl se hur det blir,men de ska hursomhelst bli skönt att få komma bort,och till stan dessutom =)

Me like
.

Kommentarer
Postat av: Anette

Dammsuga källaren, hu jeda mig, de va inte illa! :)

Vi e i vidsel i helgen så vi kanske kan titta in å se hur ni har de om ni e hemmavid nån sväng :)

2009-08-28 @ 21:52:33
URL: http://monkeymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0