Jag sjöng HALLELUJA !!!

Vilket glädjerus alltså !! Jag har i flera månaders tid,dagligen,försökt få Lilly att dricka välling.Eftersom att jag känner att det är dags att sluta amma.Men hon har bara viftat bort flaskan och grimaserat när jag väl fått lite välling i lill munnen på henne.Jag har gett upp många gånger för det är ju såå frustrerande när hon gör så.Meeen,skam den som ger sig.

Tillslut började jag ge henne välling med sked till gröten,å de gillade hon.Och igår så provade vi först med pipmugg.Vi fick lura munnen med nappen så hon gapade men när vi kom med muggen så sög hon faktiskt lite !! Då sa Fredde "Men de kommer ju så mkt ur den muggen,vi provar nappflaskan istället" Sagt å gjort: DET FUNKADE !!!  Jag blev sååå glad när hon ÅT VÄLLING ur flaskan !! Som jag har kämpat alltså !! Hon åt upp hela portionen å hon var så söt när hon låg å smuttade på flaskan,och somnade tillåmed. Så ikväll ska vi prova igen,hoppas det går lika bra då =) Jipieeeee !!!



Det var tur att det hände en bra sak (minst) igår,för jag var såå dålig efter lördagens vinglas !! Vi tre tjejer babblade om allt mellan himmel å jord,tillslut blev kl halv två och annlit ville hem å sova !! Men sen,fyåbläää hur dåligt jag mådde !! Inte så konstigt kanske eftersom jag inte druckit nå alkohol på typ 1.5 år ! Men det är inget jag längtar efter igen faktiskt =) Men det var roligt iaf !!



filipsmammas bild =)



blä !!


Mår betydligt bättre idag,Lilly sov gott på vällingen inatt och ville inte ha mat förrän kl 7 imorse.Då ammade jag henne å det kändes bra,hon ska få äta på mornarna ett tag till.Så idag har vi dammsugit,diskat lite,plockat undan alla saker som låg överallt efter helgens bravader.Leksaker överallt !! Nu vet jag inte vad som händer,Lilly ska sova sin lunch lur snart,men först,jag känner att någon liten luktar skit !!


Kommentarer
Postat av: Sarah

JIPPIEE ! Är så glad att Lilly vill dricka välling nu! Hoppas hon tar flarran även ikväll ! :D Tack för lite mys idag, hörs å ses babe ! pöuuesss

2009-08-24 @ 16:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0