Bajskorvar på köksgolvet

Japp,så kan det gå om man har en liten prinsessa som stökar runt utan blöja =) Det är verkligen inte första gången jag plockar å torkar avföring Nr 2 från golvet,man blir som van =9 Men lite äckligt är det ju,speciellt när lilly ser det innan mig å börjar kladda i det ! Någon gång har det även hunnit slinka in någon smakbit i munnen,men då har hon spytt ymnigt efter det =)

Sprutorna är tagna,på jag å freddy iaf.Jag hade ont i magen hela dagen igår,spruträdd som faan gruvade jag mig hela dagen lång.När vi åkte bilen dit kände jag yrseln å illamåendet började komma.Å när sköterskan tog in mig i rummet tyckte hon jag såg blek ut.Jag förklarade situationen å hon frågade om hon kunde underlätta på något sätt.Jag sa,Nej,jag vill bara titta bort å få det undanstökat ! Yrseln å illamåendet försvann inte på hela kvällen,när vi kom hem sen på kvällen så snurrade hela världen även när jag låg ner,å huvudet kändes som att de vägde hundra kilo.Idag har jag halsat alvedon för att slippa huvudvärket som hela ståhejet framkallat.

Nu ska jag försöka dra ihop en köttfärslimpa smet,det är Fylld Köttfärslimpa med Fetaost å annat smarrigt som står på menyn idag.Tillsammans med vanlig hederlig kokt potatis.Jammi !

.................................................................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Anette

Been there, torkat up that :)

2009-12-08 @ 15:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0