Christmas no more..

Är julen redan slut ??!!! Jag tycker det är tråkigt å sorgligt..Finns så mkt jag ville göra under dessa dagar,som helt enkelt inte hunnits med.Hälsa på kära vänner,å vara ute å mysa (nu har de  vart så kallt) å bara mysa på i allmänhet.Men våra dagar har helt enkelt vart fullspäckade.Spring å rus å hit å dit med grejer å bilar å Lilly å Lova,hälsa på folk å haft besök.Är helt slut i kroppen av denna julevecka.Just nu har Lilly äntligen somnat,de tog en hel timme idag av min värdefulla vilo tid på kvällen.Å Freddy är stationerad till källaren med våra kära vänner som spelar poker.

Imorgon SKA vi upp till Villy Pomfrilly.Och diska.Och ta hand om ren och oren tvätt.Men just nu,orkar jag ens gå till köket å gräva fram nå gott...?? Jag tror nog de !

Tack alla för denna julen,å förlåt för alla de vi inte  hunnit hälsa på Och Tack alla för de fina presenterna. !

....................................................................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Morsan

tacksjälva för allt under julen love you.....

2009-12-28 @ 00:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0