De kunde ha vart värre..

Man ska inte klaga på små saker,men ibland blir det ju så endå.De e så trist å va själv på veckorna,nu har jag ju blivit bortskämd i typ sex veckor då Freddy kom hem på kvällarna.Även om de var sent så visste jag ju att jag inte skulle behöva sova själv.Å fick sällskap en stund iaf i soffan,av en sovande man.Igår var första dagen,kvällen,natten,själv på länge.Jag sprang runt rastlös i huset hela dagen,innan vi bestämde oss för att fara till Erika å V istället.Sen förbi lill moster å mamma.

Sen kunde jag inte somna förrän kl 2.Jag låg å snurrade länge i sängen,som var så kall,å varje gång jag precis höll på somna så vaknade Lilly.Det är ju så typiskt.Sen där kring halv tre,när jag fått sova en hel halvtimma så vaknar Lilly å vägrar somna om.Hon har kissat utanför,hela pyjamasen å sängen är blöt.Sen somna hon inte förrän kl 4,så man känner sig inte precis utvilad idag =) Jag undrar när i helve hennes elaka hosta ska försvinna.Hela nätterna ligger hon å hostar hårt,de låter som att lungorna å luftvägarna ska explodera ibland.Det kan ju inte vara bra för någon att gå med ohygglig rinnsnuva å hosta i tre veckor.Ska det inte sluta snart ? Vad är det som händer ? Så här länge brukar väl ingen snora å hosta ?

Idag är de 15 minus,lite för kallt för lillan att sova ute,så jag måste vänta ut henne tills hon är nog trött för att somna inne.Sedan ska jag å erika å lilly å lova till cetty för att planera julmaten för alla som kommer i år.

Förresten,igår kväll bajsade å kissade Lilly på köksgolvet (igeeeen),jag lyfte upp henne till toan för rengöring.När jag kom tillbaka till köket för att torka upp bajset å kisset,så var bajskorven borta.. Jag stod å tänkte för mig själv,Jag är SÄKER på att de låg en bajskorv här !! Jag kollade under mina strumpor om jag råkat trampa ut den,men inte de.Sen längre in i köket,ser jag Lovisa sitta å slicka sig runt munnen...

Hon fick inte många godnatt pussar den kvällen minsann ! Usch !

............................................................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Cetty

Vilken skithund!!

2009-12-17 @ 17:18:06
Postat av: Jessica Hedman

ojoj det var inte så kul va?

2009-12-19 @ 18:00:18
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0