En dag full av liv

Vi fick äran att starta dagen med ett hjärtljud från den lilla människan som växer i Sandras mage ! Det var så underbart att höra,jag blev rörd till tårar =) Det var ju först när man fick höra ljuden från hjärtat som man verkligen fattade att man hade en liten människa i sig med ett fullt friskt hjärta som pickade på.Och nu är det lilla hjärtat ett år gammalt å färdas omkring som en studsboll !

Ihelgen var vi på julmarknaden i forsen en sväng,men de var så mörkt när vi var där.På Julmarknader tycker jag att det ska vara fullt av ljusslingor å juleljus överallt,å högtalare som sjunger ut julstämning via klassiska julsånger.Det var ju  bara marschaller utsatta lite här å var,man såg ju knappt var man gick eller vilka man träffade.Å där inomhus satt ju en söt liten tjej å sjöng ballader.Ingen julmusik what so ever.Jaja,det var ju deras första julmarknad,vi hoppas på bättre nästa år =) Men det var jättefint å mysigt endå !! Lova var helt slut när vi kom hem,hon hade ju träffat en ren,hästar,andra hundar,kändis folk,stått å frestats av renkött som stektes,å hon damp ner direkt på köksgolvet helt utslagen när hon kom hem =)

Och igår fyllde Daniel år,så vi var på byn typ hela dagen.Och idag..idag är dagen jag både längtat efter å gruvat mig för.Dags för..vaccination !! Jag är så fruktansvärt spruträdd att jag nästan tuppar av när nålen närmar sig kroppen.Men jag vet ju att det måste göras.Så vi hoppas bara på milda biverkningar.Kommer bli gode svårt att ta hand om Lilly om man får så ont i armen som de flesta.Men värst vore ju om man blir liggandes i en vecka med influensa liknande symptom.Å vi hoppas att vi är krya tills på onsdag,då det är dags för lillan ann vaccineras..Blir mycket rännande till byn i dessa tider.

..............................................................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Lovisa

För mig kändes det bara som att man var lämmen i armen, mest om man sträckte sig efter något. Hoppas ni klarar er från dom värre symtomen :)

2009-12-07 @ 16:26:23
URL: http://lovisasandman.blogg.se/
Postat av: Madeléne

Nej, man vill ju ändå ha utrymme. och det blev mycket ljusare i köket efter att väggen revs. Jo, det kommer, men jag vet bara inte när! :) Huset ligger på yxvägen, ett rött på höger sida!

2009-12-07 @ 22:19:07
URL: http://annamadelenee.blogg.se/
Postat av: Morsan

Du får väl låtsas att du är superrik tennisstjärna som har ont i armen... Men hur som helst är du en stjärna på min hommel kram från morsan.....

2009-12-07 @ 22:56:25
Postat av: Morsan

Jag menar HIMMEL...så felstavat de kan bli.

2009-12-07 @ 22:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0