En mammas dagbok

Jadu..denna vecka..Lillys dåliga sovande å skrik på nätter å dagar är mest troligt en öron inflammation.Stackars liten,hon har ju haft så ont,en vecka nu,å jag har inte fattat vad som varit fel.Jag har varje dag å natt trott att de bara var nå tillfälligt,som går över till nästa dag.Men en natt blev en dag,ett dygn blev två.Två dygn blen en vecka.Ringde till Pites akut mottagning idag,men vi beslutade oss för att vänta till imorgon.Då försöker vi få en tid i Äbyn,annars åker vi in till Piteå.Nu har hon idag fått Bricanyl tre ggr,å en supp alvedon i rumpan innan sängdags.Jag hoppas att detta lindrar hennes smärtor,å att vi får sova någorlunda inatt.

Igår var Freddy med Lilly,eftersom jag smet ett kvarter bort,för en tjejkväll.God middag,spel,efterrätt,å en massa tjatter,surr å knasigheter.Tack för det trevliga avbrottet tjejor !

Idag har vi haft besök hela dagen.Jessica,Göran,sen kom Vilja med familj å knackade på.Soooom vi längtat =) Sen kom pappa,helena,å Lovisa.Sen mamma,sen Johnny å Amanda,sen Joel å Carina.Nu har Fredde lämnat oss,han åkte med Joel å Carina till Mosko.I veckan ska han å Jolle jobba i Gällivare,men sen stannar han ju där i Mosko för att fira jul  som vanligt.Det kändes extra jobbigt detta år,att han inte är med mig.Under julen,Familjens å Kärlekens Högtid.För nu är han ju borta fem dagar,ändå till på fredag.Å just över julafton åxå.Jag vill så gärna vakna upp med honom på julaftonsmorgon.Å bara vara,å mysa på.Men,nej.Inte detta år heller.Fyyy vad trist,ensamt,långtråkigt å deppigt de känns.UUUUUUsch.

aja,jag får försöka sysselsätta mig.Lilly är ju som bra på de =) Jag måste baka mjukkaka till Julafton,får se när jag får möjlighet till de.Och imorgon kommer vi ju åka in med Lilly,vart de nu blir.





man kan ju verkligen bli galen på "små" saker ibland =)


Ha en trevlig söndagkväll !! // Ensamma mamman

........................................................................................................................................


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Fredrik stannar ju i mosko och firar jul för att han jobbar ju där.

Det blir ju trist för dig, men varför följde du inte med?? / Annlo

2009-12-22 @ 20:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0