En tomteverksta

Idag har det varit full rulle här på gården.Dagen startade väldigt segt med en tröööött Annelie som aldrig kunde piggna till.Jag gick som i sömnen hela förmiddagen.Sen kom Tommy,sen mamma.Då rivstartade jag med att tvätta,skotta gården (tog typ en timme å kostade en rygg),sen in å börja baka mjukekaka.Medan jag skottade dammsög mamma huset,å vaskade,å rengjorde tollisarna.TACK ! Sen när mamma sövt Lilly så gick tommy ut med Lova.

Hur som helst,så är jag helt slut efter denna rusiga dag.Hoppas Lillys meducin börjat verka lite bättre,för inatt har hon vaknat tusentals gånger å de känns som att jag "sovit" på rostiga spikar.Imorgon är det dan före dopparedan,de känns både kul å sorgligt.Att inte Freddy är här alltså.

Grattis igen till Cetty på födelsedagen ! Hej å HoHoHo !

...................................................................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Visst är det uppskattat att få lite extra hjälp från familjen? :)

2009-12-23 @ 06:58:48
URL: http://lovisasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0