Hög på gammal vänskap

Igår kunde ju mamma ha Lilly,så jag for till Lule för att fixa de sista klapparna.Och julklapparna till mig själv,som jag skulle få av pappa.Jag hittade två par stupis jeans,en sne kofta,ett par fodrade ankelboots för tusen kronor. De var bra gjort tyckte jag,att få ihop så mkt kläder å ett par skor för den "lilla" summan.Sen köpte jag lite kläder till Lilly,hon börjar våxa ur sina pyjamaser,och sen då hemliga juleklapps.Det var kul att få fara iväg själv,utan att Lilly klänger på mig å utan att Fredde står å frågar hela tiden, Är du klar snart ? Ska vi gå eller ? När ska vi fara hem ? =)

När jag gick ut från en affär,så blev jag ståendes stirrandes.Jag var inte den enda som stod med hakan i backen å stora ögon som snöbollar.Nee du,där stod en gammal vän,Jannice ! Vi blev båda så förvånade,jag sa till henne,huur stor är chansen ens att vi skulle träffas JUST NU,JUST HÄR,JUST IDAG ?? När vi inte sett varann på typ sex år ??!!! Det var då så roligt att se henne,å lilla fina Sigge ! Sånt där kan man leva länge på,å jag hoppas att vi snart kan styra upp ngn slags dejt,vi har ju såå mkt att prata om !



Sen när jag kom från stan for jag till mamma för att hämta Lilly.Då kom Erika åxå dit,det börjar bli ovanligt att se sin egen syster eftersom dom jobbar så mkt =) Sen åkte vi hem,efter ett tag kom Sofia för att hälsa på mig.Vi drack go glögg (tack sofia) å såg desperate.Det slog mig,att nästan aldrig någonsin kommer det hit ngn för att träffa bara mig,alltid kommer de för att träffa Lilly eller Fredde =) Thnk you Fia med Knöff

Inatt har Lilly sovit mkt bättre,även om hon ännu är sååå snorig.Hon var väl så utmattad efter tre nätter med dålig sömn.Å jag med ! Hon snorar fortfarande,å sov till kl TIO idag,så nu kanske hon kommer sova dåligt inatt igen.Vi tackar gudarna iaf för NäsFrida,nässugen som räddat våra nätter mååånga ggr ! Hon haatar när vi använder den å får använda alla våra krafter för att hålla fast henne.Men utan den processen skulle ingen av oss få någon sömn alls.



Idag känner jag mig krasslig igen,ont i huvve,hals å snorig som Lilly.Kanske har vi smittat varandra i omgångar,eller så håller Lilly på att få en tand,å jag är krasslig för att jag gick för lite klädd i dragiga Lulet igår...

..........................................................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Cetty

Skönt att fara själv nån gång! Du hann mycket den dagen!

2009-12-02 @ 13:20:34
Postat av: Jannice

Sötunge!

Det gjorde verkligen min dag att få träffa dig. Du är fortfarande en sån härlig person som ger en glädjefnitter! Nu får det inte gå 6år tills nästa gång. Stor kra till dig underbara Annelie!

2009-12-02 @ 14:20:14
Postat av: Lovisa

Tråkigt med sjuka hela tiden! Har ni tagit svin sprutan? Och ska ni ta den?



Hur har ni det annars då?

2009-12-02 @ 15:56:39
URL: http://lovisasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0