Störda hemmafruar

Jag irriteras nå så fruktansvärt på dessa amerikanska hemmafruarna.Anna Anka,å dessa som sänds nu på femman.ÅÅå så blåsta,bortskämda,blonda,rika,snofsiga å otacksamma de är ! Fy bubblan alltså,prova smaka på lite vanligt små fattigt svensson liv.Då kanske de skulle uppskatta allt de har å sluta köpa fula vaser för 600 dollar.


Vilken vecka de har vart ! Fullt upp heela tiden,hit å dit med de å de,spring å rus å ärenden å bröd bak å skottning å städning å julklappar ska skjutsas å Lilly ska sövas,matas,bytas på,hållas ren å torr,ha äcklig meducin å sova gott å slippa ha ont.Idag passade jag iaf på att duscha när freddes syskon kom förbi,å pappa skulle komma förbi imorgon så jag kunde skotta gården.För de bara snöar å snöar å snöar,å jag har inte hunnit det idag.

Jag är såååå trött å sliten,inte många duttar kvar på batteriet.Å Fredde blir borta några dagar till.Sen var de meningen han skulle va hemma två veckor,men de verkar som att han far å jobbar IGEN i gällivare på söndag..Suuuuck...måste verkligen få vila lite snart.

Aja,bäst att gå å diska vällingflaskan innan jag somnar på plats. GOD JUL mina vänner !!!

.............................................................................................................................................................. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0