Vi är snuvigast

Lilly är nu inne på sin femte sjuka dag med rinnsnuva som räcker åt alla i bygden,hosta,feber å en massa gråt.Även om hon är sjuk så är hon ganska snäll,hon är nöjd även om de rinner snor i munnen när hon ska äta.Men inte alltid.Tillslut blir det för mkt,igår eftermiddag funkade ingenting.Jag var tvungen sätta ner henne i vagnen,framför teven,med dubbla nappar,slå på NallePuh,å gunga på vagnen...Omständigast =) Men,hon blev nöjd för ett tag !

Jag har vart dålig sen i onsdags och ont i halsen å hosta,plus den onda å sega kroppen som är belastad av fullkomlig trötthet..Faaasen alltså,det var ju alldelens nyssens jag låg däckad i en vecka.Detta är inget i närheten av det,men jag undrar bara,varför i helskottarns blir jag sjuk igeeeen ?? What have I done to deserve this =) ?

Å igår kommer Fredde hem från jobbet,halverst halvdöd med halsont,värk i benen å glansiga ögon..Huuja.

Hursomhelst,idag fick jag nog av att se min dotter lida,så jag ringde VC.Vi fick en tid kl 14.Får väl se om de hjälper ens,men något mot hostan borde hon väl få iaf ! Fredde är redan nere på byn,han hade ärenden via jobbet så vi möts väl upp där.Men jag har ett stundande problem,Lilly sover nu,inne i vagnen,i åkpåsen å overallen (hon somnar inte annars ),och om en timme ska vi åka bil till byn.Hon brukar jämt sova i bilen,jag matchar ju så att hon ska göra de.Men nu när hon ny sovit,hur kommer det gå ? Problemet är att hon gillar inte att åka bil vaken,då inser hon att hon sitter fast å blir totalt galen.Får väl se...

har tyvärr inga roliga bilder att bju på idag,men vi hoppas att må bättre under helgens gång !

Todelo !

P:S De spelar DE VACKRASTE just nu på p4.Hahaaaaa,jag tänkte bara,de kan inte va sant !! Nittio talet är tillbaka!

..............................................................................................................................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0