Jag HATAR insekter !!

Vad har dessa vidriga krypande flygande masande varelser egentligen för funktion här i världen? Typ allt som finns finns väl av en anledning i näringskedjan å bla bla bla.Men endå,alla dessa myror,spindlar,flugor,getingar,löss,kvalster å allt.Förinta - JA TACK !! UUsch det bara kryper på hela kroppen när jag tänker på dom.Har blivit nojig nu,vill inte gå under träd eller snudda i buskar eller liknande.För dom finns ju överallt de små äckliga jävlarna.

Ajja.nog om detta.Livet på Åsgatan goes on.I Söndags firade vi min första morsdag.Med paket,tårta,fina hemma gjorda kort,en stunds ledighet i solen.



Min första fina morsdags tårta !!



Som numera ser ut så här,efter att Fredde varit å småätit på den =(

Det var ju hursomhelst en väldigt fin morsdag,mycket tack vare vädret ! Ojoj så varmt å skönt det var.Lilly satt ute i skuggan på en filt och lekte med leksaker.Men de stormade ju ganska  mycket ibland,så flera gånger blåste hon omkull =)





Här har vi mina tre favorittjejer =) Det ser ut som att Lova ligger å ler =)
 
Igår såg vi förövrigt en väldigt helt sjuk å konstig film,Crank 2.Tyckte verkligen inte den var bra,helt sjuka saker,mycket äckligt blod,mycket bröst,rövar,sjuka scener.Börja nästan må illa samtidigt som jag små fnittrade lite ibland.Helt klart en kill film,men inget för oss tjejer,jag rekommenderar den inte,den får mitt lägstaste betyg =)




Men en sak som får mina högsta betyg är Krisprolls nya skorpor med bitar av mörk choklad i =) Mmmm,me like !



Nog om detta,nu har lillan vaknat och min rast är slut =) Tjohej!
Och Sarah,snart är du här i mitt kök och dricker cofee ! Me likee likee!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Vilken fin tårta du fick =), och god måste den ha varit oxå med tanke på åtgången hehe..

2009-06-02 @ 20:38:16
Postat av: Sarah

Jaa, snart är vi tillsammans åter igen i erat underbara kök ! :D Nice, längtar som tusan !!



Mäh är it jag en av dina favvotjejer? Å Villys?! :D hihi, nää men vi får allt ta å charma dig i sommar så kanske vi får va me på listan över de bästa ;P nu ska ja dricka kaffe å äta choklad, så gott ! Pöuuuesss babe !

2009-06-03 @ 13:20:52
Postat av: Sarah

Åh vilken fin tårta du fick på morsdag ! jättefin å smaskig såg den ut !



Jag fick en hårinpackning :D var välbehövligt !

2009-06-03 @ 13:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0