Lilly har gummi armar !

Detta är väl bara början gissar jag,nyss rev hon ut fruktskålen med massa prylar och fick allt över sig =) Har nog inget vettigt att berätta idag.hade tänkt lägga in massa bilder som får tala för sig själv,men jag ids inte hämta kameran å sladden..eller..okey då men bara för att ni tjatar såå mkt !!  Såå,detta är lite av vad vi pysslat med senaste tiden =)



Lilly har chillat i solstol



Lova har ylat med vargarna =)



Lilly kutar runt i gåstolen sin =)



Lilly har haft Farfar på besök.



Knallar omkring i kvälls solen



Äppleträdet har blommat ut.



Jessy har tagit examen



Lilly ringer soc =)

Det var väl lite av allt typ =) Nu ids jag inte "skriva" nå mer" .Snart midsommar,då bär det av ! Och bara dagar kvar tills Räka å Vilja kommer hem =) Tjohejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoho ! Vilka fina pix du har tagit bruttan ! Blir så glad å se era nunor denna hejm ! ! :D



Jiiippie, snart kommer räka, jojje å barnet ! Ska bli så hääärligt ! Ladda skafferiet för snart är jag åter i köket å doppar fika i kaffet ;P



Pöuuesssss

2009-06-15 @ 17:54:56
Postat av: Lotta L

Hejsan!

Hoppas att ni får en trevlig & solig midsommar. Vi drar upp till stugan & stannar där minst 2 veckor...



Kramiz

2009-06-18 @ 10:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0