Inte en enda brasa..

Har jag fått beskåda i år =( Det är ju hemskt egentligen.Det skulle ha vart kul å va i huvudstaden då dom sjunger in våren å firar kungen å allt sånt !! Men,mama fyllde ju som sagt 50 på valborgs,så vi var där halva dagen sen packade jag ner lillan  vagnen och gick upp till brännbollsspelarna/öl drickarna.Det var ju så fint väder,skönt att kunna vara ute.Sedan for vi hem några styckna till oss och grillade maten.Sen for vi till Pomada å Johnny å dom.Sen gick jag å Lilly hem igen.Det var min valborgs =)

Och igår första maj så var vi inte på nå demonstrations tåg iaf =) Fredde for med tompa till pite så jag tog lillan å for ner till pappa ch satt ute dä typ hela dagen.Kajsa Danne  Sally å Hoffmeister kom också,sen gick vi hem å svalkade oss i huset efter den tunga tunga backen hem =) SEn när dom for hem for Fredde bort på fest så jag å lillan var själva å polymasade.

Idag ligger Fredde FORTFARANDE å sunkar i sängen "Jag är trööött.." Vem fan är inte det ? Han har ju då iaf sovit minst tio timmar å jag har fått sova små små stunder bara när Lilly äntligen somnat .Så min natt har inte varit nå drömläge =) 



Vackert April väder med snö mitt uppi allt


Rönn trädena får sig lite motljus =)



Lilly trivs i gungstolen =)



Mammut fyller 50 =)



Livet känns plötsligt sommrigt =)



Dax för brännboll









John ser ut som jesus med skenet uppi skallen =)






Andra maj,Lilly har lärt sig karate =) Haayaa



Plus att hon kan flyga,SuperBabyyyy !!



Lilly Sally å Hoffman tar sig en vilostund =)

Det var våran helg i korta drag.Kram från Sgatan


Kommentarer
Postat av: Mirry

Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning på söndag!



www.arntyochmirry.se

2009-05-07 @ 21:23:15
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0