It´s raining cats and dogs !!

Stavas det så ens ? =)  Igår spö regnade det iaf men det vet väl alla redan..Och inatt har det stormat så jag har vaknat hela tiden,ibland kändes det som att huset skulle lyfta.Och hips vips så drömde jag att jag var i USA och hela mitt hus blåste bort i en tornado =/

Torsdag idag,visst ? Man blir heelt dagavild när man är hemma med lillan varje dag.Men vi har nog inte gjort så mycket sen sist..Eller vänta nu,The Big Nyhet,Lilly har fått sin första tand !! (Men de vet väl alla också redan).Det var i måndagsmorgon då jag skulle ge henne sin tesked potatis som det stötte något hårt i skeden..Då kollade jag efter och WOaaaaa,en liten liten söt men vass och hård tand =) Och sen har vi varit på byn på Halvårskontroll hos Tant Doktorn.Hälsat på Kajsa å Sally,gjort ärenden.Och igår spö regnade de ju som hela dagen,så vi höll oss inne.For på affärn,förbi nygifta paret men ingen hemma,for till EvaåFolke,sen hem igen.Tvättade,vek tvätt,plockade runt.Har även dammtorkat hela huset å duschat alla blommor.Bla bla bla...

Bara tråkiga saker.Vad som händer ihelgen vet jag ännu inte.Morsdag å blablabla.

Har lite torka i huvvet idag,vad gäller allt möjligt.Har ingen aning längre vad jag ska göra till middag om dagarna.Det ska vara nåt som går gode fort,gode lätt att laga,som räcker till många mål mat,och det får inte kosta trosorna av en =) Kom med förslag ! Är som less på köttfärssås,korv,köttbullar,å allt sånt.I måndags gjorde jag Flygande Jacob,de var ju gotta,och igår ett eget recept på Sjömansfärs,Gubbens Låda =)

Nu gnisslar Lilly som själva fan.Hej DÅ! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh en tand ! Va spännande ! :D å lite jobbigt för lillan, de måste göra ont..stackars liten..men hon är ju en tuffing, så de ska nog gå feent :)



Kram

2009-05-30 @ 09:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0