Freddes Första FarsDag !

Firades med frukost på sängen,ett kort å två paket.Å en tårta vi gjorde tillsammans som inte alls blev nå snygg =) Jag har inte fått bra handlag ännu med min nya sprits,så den såg som lite slaktad ut =) Vi har inte hunnit smaka den ännu,vi får hoppas på bättre betyg i smaken !

Sen har vi vart hos min pappa typ hela dagen.Å nu sitter jag allena i köket,Freddot är på bandy på byn å Lilly sover inne i vagnen,fullt påklädd med utekläder,efter många om å men !

I veckan vet jag ej vad som händer,visst är det trist att bara va typ hemma,men så får det bli om det ekaaaaar tommare än tommast på bådas konton =) Sorgligt men sant ! Hur fan har vi lyckats med det egentligen ? =)




Dags att väcka Lillyt,det är så skööönt när hon sover,men om hon sover längre nu så somnar hon inte ikväll å de vill vi INTE !!

Ha en bra söndagskväll i vårt vackra vita vinterland !!


...........................................................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: jessicahedman

har du tagit designen från design and make up.se???

2009-11-09 @ 17:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0