Här är jag !

Och ja,jag lever efter min veckas sjukdom.Det sitter kvar lite i kroppen,yrsel,svaghet,hosta.Men jag är på benen !

Idag har Lilly vart hos mamma och jag å fredde har gjort bort lite till imorgon.Jag har bakat,fredde har diskat,jag har tvätta,fredde har plockat ihop lillys alla saker,fredde har bäddat sängarna,fredde,johnny,å lars jesper har burit in fem (!!) pallar pellets på 45 min,jag har vart på affären.

Det finns fortfarande saker att göra inför imorgon så jag hoppas att freddo kommer hem från byn snart.

Grattis Lilly gumman i förskott =)




......................................................................................................................................................


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Stora damen imorgon! :)

2009-11-20 @ 21:21:50
URL: http://lovisasandman.blogg.se/
Postat av: Lotta L

Grattis på din 1-års dag...



Kramiz Lotta

2009-11-21 @ 07:44:14
Postat av: Jessica Hedman

den bilden var söt!

2009-12-04 @ 17:58:32
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0