Jääävla sjukdom !!

Sedan senaste inlägget har jag inte blivit nå bättre.bara sämre å sämre å sämre.mamma har vart med lilly två dagar i veckan,och i går var fredde borta,då var jag tvungen ringa till pappa å helena,så fick hon vara där under dagen.och inatt,vilken natt,måste ha haft för mkt feber,å vilken värk jag har i hela kroppen,går inte att sova eller äta heller.Kroppen är som slaktad.

Usch,det verkar misstänkt att svinis har tagit mig,om det inte är bättre imorgon måste jag fara in.Denna dag är tung,och ingen alvedon i hela världen verkar hjälpa.bara inte Lilly blir sjuk..ojoj alltså.hörde hon hostade typ hela tiden i natt..Vi håller tummarna va !!!


..............................................................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej hej!! hoppas verkligen att lillan klarar sig från influensan och att du kryar på dig!!

KRAMEN

2009-11-15 @ 16:06:35
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Cetty

Hoppas du kryar på dej snart!

2009-11-15 @ 18:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0