Med en rädsla för skogen..

Tydligen så stryker det omrking ett jävla LO DJUR kring kvarteret..Huvva alltså.Det måste vara det som Lova skällt åt här på baksidan i mörkret alla gånger.Även om det inte vart i närheten så har hon väl doftat det..<inte fan vågar jag ha Lova ute på baksidan,mot skogen,i mörkret längre.Å Lilly brukar vara ute på baksidan å sova i vagnen.Och på framsidan.Men,de känns inte bra,i fortsättningen får hon  sova inne på altanen på framsidan.Att man alltid ska måste vara rädd för nå..I somras var det fästingar (inte särskilt farliga som ett stort rytande lo djur men) och så björn.Och nu får man höra att det vart en lo på vårt kvarter,bara några hus härifrån.Blä ! Jag är även rädd för källaren..Och garaget..Alla mörka rum ! Jag är typ mörkräddast.

Nu till julen.Igår var jag å Freddy å julhandlade.Vi hittade det mesta.Lilly var hos Carina.Sen när vi kom hem på kvällen tog vi reda på alla grejjer å slog in alla paket.Å idag har vi bakat pepparkakor,jag har mördat en baby ran som växte i vår kompost hög,för att dekorera bron med,vi har lyssnat på julmusik,städat,tvättat å pjoskat på här hemma.Nu har Freddy dragit på party å lämnat mig i min ensamhet en lördagkväll,det är INTE okey alltså.



Alla julens juleljus gör en glad !



Fina å goda pepparkakor också =)



Rött är julens färg



Min lilla gran som lyser så vackert



Lilly har pyntat sig med en blöja.Vackerbarn !

..................................................................................................................................................


Kommentarer
Postat av: Cetty

Va fint ni har gjort. Apropå rädsla-låt den inte få övertaget. Man kan besegra rädsla men ändå behålla respekt för Farliga saker. Kram

2009-11-29 @ 09:30:44
Postat av: Morsan

Var inte rädd tänk dej bara för.... nästa gång är det du som drar på party,Fredde är hemma med Lilly.. Annan var gång party, eller tillsammans om de råkar dyka upp en barn vakt,,det gjör det säkert... Kramar

2009-11-30 @ 02:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0