Mera tecknat åt folket !

Vi brukar aldrig sitta å slöa teve förrän på kvällarna,men nu var Lilly så grinig så jag slog på nickelodeon.Där visas postis per ! Lilly sitter som förstenad å ser på det animerade samtidigt som hon äter på min systemkamera ( mindre bra ). Hon har som aldrig vart intresserad av teven,å jag har inte låtit henne bli det heller.Men nu när hon blivit ett år å stora damen så kan hon ju få titta ibland.Det är så mysigt,att sitta å titta på tecknat en förmiddag,och snön faller ner i vidsel,äntligen !!



Det är bara så synd att det visas så mkt skit barnprogram nu för tiden.De borde visa sånt som visades förut,Kalle å Knattarna,Piff å Piff,Luftens hjältar,Riktiga Nalle Puh å allt sånt ! Och Astrid Lindgrens filmer slår ju allt,men jag tror att Lilly är för liten ännu.Tecknat verkat intressera henne alldeles utmärkt =)

Inatt har gumman sovit dåligt å gråtit å skrikit i sömnen,å hostat å snorat.Så vi tar det lugnt idag,jag är trött efter natten utan sömn.Men jag har som vaknat upp nu när Lilly fyllt ett,å börjat tänka att det är dags att börja ta vara på våran hemma tid.Det är ju bara några månader kvar nu.Hennes första år har vi tagit det ganska lugnt,låtit henne bekanta sig med livet,omgivningen å hennes bekanta.Men nu när jag är redo att lämna huset då å då vet jag inte vars vi ska ta vägen på våra äventyr =)


....................................................................................................................................................


Kommentarer
Postat av: Cetty

Utanför huset i snön är ett bra äventyr. För Lilly är det mesta äventyr nu, så det lilla o enkla räcker gott. Eller?

2009-12-01 @ 11:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0