Spöken & Gåvor !

Med stora snöiga (isiga) steg !! Helgen har bjudit på lite allt möjligt.Fredag impuls följde vi LarsJesper å dom till pite,Lilly fick vara hos mamma.Lördag var det städning för hela slanten,eftersom svärmora skulle sova över.Inte ett hundhår fick synas !!



Horribelt besök !

Sen när kvällen kom så fick vi som tur var skjuts av maama till Jocke + Annat på hellowen partty.Där möttes vi av Jävulen å en Cowboy bland annat.Sen tog vi oss även till David + Sofia en sväng,men typ precis när vi kom for alla ut på krogen.Så jag å Freddy (The Gringo) fick oss ett litet äventyr efter Korsträskby vägen i natten i mörkret på isen i mina klackisar.Halvspringandes efter en grusväg för att hinna ut till vägen innan mama hann dit ! Det var lätt de roligaste på hela kvällen..Kom Igen fredde,spriiing !! Jag hade som inte den riktiga taggen för att kvällen skulle bli så där galen som jag ville,men de gör då inte nå.Det var så skönt att inte må dåligt dagen efter !! Men endå så blev det mkt liggande läge,och pizza såklart ! Mums ! Årets första julmust flaskor är även avklarade ! Mums !



Julklapps inslagning ! Har slagit in juleklapps sen i september,jag är en planerare utan dess like =)



Mini Fredde Deluxe är ute på promenad =)



Det är även roligt att sitta å vila i tvättkorgar =)


....................................................................................................................................................


Kommentarer
Postat av: jessica hedman

det går inte att logga in på jessicagalaen=( så jag måste göra en ny=( men den ska heta som min gamla. jessicagalen.blogg.se=)

2009-11-03 @ 18:33:01
Postat av: Cetty

Snygg Lilly!

2009-11-04 @ 10:41:58
Postat av: JESSY<33

Jo, det går fortfarande inte att logga in på min blogg=( inge kul men jmåste vääääääääääääääääääl göra en ny. men det dåliga vara att jag har ju så snygg design=(

2009-11-04 @ 16:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0