Den rockiga aftonen..

Nu är det nästan en vecka sen sist,och det är ju dåligt av mig som lovat att börja uppdatera oftare =)

Jajja,veckan var väl typ som vanligt.Sen på lördagen så flög mångas korkar här hos oss redan kl 15.Då kom det ölsugna pojkar hit och sen kom det fler å fler å fler,det slutade med att vi hade förfest.Vilken tur att Bussen till hotellet gick kl 18:30,för Lilly började bli väldigt orolig av allt ståhej tillslut.

Men det blev en tidig förferre,vid kl halv sju brukar ju de flesta stå å fixa håret och undra vilka skor dom skall bära.Kvällen var iaf väldigt rolig.Det var så kul att få vara med Fredde.I vanliga fall brukar ju han dra iväg på partyparty själv och jag får gott sitta hemma med den lilla.

Men,som turen var så var ju mamma å jessy barnvakt så att jag åxå kunde följa med.Det var roligt,men i slutet av kvällen var jag orolig över att jag skulle vara BFF med hinken hela dagen efter.Huuuvva.Mådde dåligt på morgonen,men dagen blev bättre än jag hade trott.Så det var välidgt skönt.Rockaftonen,var ganska rockig men det hade vart roligt om hotellet spejsat till lokalen eller nå sånt,och om personalen hade vart rockiga (ännu mera).

Men denna morgon var inte heller någon dröm morgon med kvittrande fåglar å frulle på sängen.Frukosten jag fick var en liten flicka som stod i sin säng å skrek (och tuggade fradga) å grät å vägrade somna om.kl 07:10,det är liite tidigt för mig ! Speciellt med den ljusa lilla arga stämman som skriker å skakar i sängen så att man tror man vaknat upp på ett flygfält.Usch.Hade behövt lite extra sömn idag.

Hade tänkt lägga upp lite bilder från vårt äventyr,men då det finns en liten aarg & sur donna i huset som ska ha min ständiga uppmärksamhet,så får det tyvärr vänta.Nu ringer mamma klockan på högsta volymen !

 

 

...............................................................................................................................................................


Kommentarer
Postat av: Jenny

hallåj!:D Jodå! det var väldigt skoj! fast dock inte dagen efter :S hojja.. vad skallebang jag hade! fast det är ganska förståeligt! hur var kvällen för dig då?

2009-10-16 @ 12:35:27
URL: http://jenkabanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0