I´m a human onion !!

hahaaa,Blades Of Glory är ju faktiskt ganska rolig,även om man har sett den ett antal ggr !!

Jag och Melodikrysset.Kanske lite varning,sitta i köket en vacker höstmorgon med sällskap av en halv gnällig Lilly å en hel pipig Lovisa.Och lyssna på Melodikrysset =) Jag kryssar det inte ens.Men som de äldre säger,det finns väl med några vackra bitar.Ork it lyssna på p3,blir så less på deras eviga babbelbabbelbabbel om struntsaker =)

Idag är Freddo borta på jobb,synd,en sån vacker dag då vi skulle promenera.

Nu,en vädjan till Sarah O´Connor : Ta dig i kragen å börja plita ner vardagen eran i bloggen igen !! Är in varje dag å kikar,men inga nya händelser =) Cooom igen Sarah,You Can Do It !!

Och sen,en vädjan till allmänheten : Jag har ju fuskat å använt mig av en färdig bloggdesign,men nu är jag less den.Har vart in i Tema inställningar å valt ett nytt tema,men inget händer.När jag bytte till den färdiga så bytte jag ju ut nån kod i stilmallen,men int i fan kommer jag ihåg vilken det var !! Så,hur i faasiken får jag bort denna design ? Ids inte börja fixa egen heller,hade bara tänkt att välja en färdig.. Help me my hair is falling bort snart =)

.............................................Have a nice helg everyalla !! .............................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0