It´s a gnällig horrible morning !!

Varför gnäller,gnisslar,skriker,å gråter Lillyt hela tiden ? Hon som brukar vara så snäll.Jag blir givetvis väldigt trött i kropp å sinne av detta.Inte går det att diska (eller göra nåå överhuvudtaget) utan att hon klänger å skriker på mig.Jag måste antingen bära runt på henne hela tiden,eller sitta och leka med henne.Och det hade jag verkligen inte lust med idag.

Någon som har ett bra tips var jag ska förvara Lovisas matskålar ? Förut stod de så vackert i köket å fick vara ifred.Sedan flyttades de längre in i köket,gömda bakom bordet.Men det tog ju inte länge innan hon hittade dit också.Sen flyttades de till Datarummet/Lovas sovrum.Men nu kryper hon dit tiotusen ggr i timmen och hinner säkert varje gång få i sig någon kula.Kanske därför hon är så jävligt just nu,hon håller på att förvandlas till en hund !

..................................................................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Sara

Min kompis som har hundar fick förvara dom på bänken och sen lyfta ner dom när det var matdags inte lätt med småbarn och hundar

2009-10-22 @ 20:30:34
URL: http://saranek.blogg.se/
Postat av: Anette

Inte lätt,kan säga att de inte va bara en gång som rob kommit hem och jag stått med öronproppar och lagat mat medan lilleman stått nedanför i gåstolen och varit förbaskad.

När han va 8-9 månader ungefär skrek han jämt kändes de som, oavsett om jag höll i han eller om han satt på golvet eller vad jag än gjorde som tog uppmärksamhet från han i 10 sekunder.

De känns som om man ska förlora förståndet!!

Kan trösta med att nu är han 2 år och skriker fortfarande :) men nu när han kan prata kan han då berätta varför han e så pissed off :)

2009-10-22 @ 21:41:40
URL: http://monkeymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0