It´s a lovely pretty morning !!

Eller VAR,nu är det ju..jaa..mitt på dagen =) Har hunnit ner på affären å handla mat för 500 kr,det var väl inte summan som var väsentlig,utan maten som jag bytte mot pengarna,och var tvungen slääpa hem med vagnen,upp för möördar backen..När jag stod där mitt i backen,med vagnen,med Lilly,med Lova (som såklart drog åt andra hållet),och fullt med varor under vagnen,å dessutom min stora skötväska full med varor,så trodde jag att jag skulle kollavippa !! Armarna värkte,fötterna gled neråt,det blev varmt,då önskade jag att stålmannen (fredde) hade kommit till undsättning !!

Men,vi är iaf glada nu när han kommer hem hit kring 18 på kvällarna nu !! För tillfället,i två veckor är han stationerad i Kåbdalis,av alla ställen !!

Men det är åxå dåligt att han är hemma,för på mornarna går han upp efter 20 min snoozning (Lilly vaknade av varje ringning),då jag just lyckats söva om henne.Sen när han väl gått upp så springer han in flera ggr å hämtar kläder,då vaknar Lilly till igen,när jag sitter med henne i gungstolen igen ( vad skulle va ta oss till utan den ??!!)..Sen är han uppe i köket å lever om å springer ut å in utti massa grejjer..Herregood alltså.Ibland vill man ju bara ge sin kära sambo en fet snyting =)

Sen dessutom när karln har tagit sig ut,så går oftast Lova upp å vill ut.Och hon piper tills man kliver upp,då vaknar Lillyt av det också !! Det händer mkt här på mornarna,och jag vill även tillägga att allt detta sker      INNAN kl 7 !!

Men så här vackert var det iaf här utanför imorse,jag var tvungen springa ut i morgonrocken å fota =)



Dags att ställa undan cykeln ??



Underbara morgon !



Äppelträdet har fått sig !

..................................................................................................................................................


Kommentarer
Postat av: jessica hedman

fina bilder anneli!!!!!

2009-10-20 @ 13:01:44
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/
Postat av: Anette

Har inte ni en källare som är utmärkt att sova i om man är en snoozande, klampande allmänt antismygande männsika? :)

2009-10-20 @ 14:44:49
URL: http://monkeymama.blogg.se/
Postat av: jessica hedman

Men anneli du skulle ju kommentera m,in blogg!!!!!!



2009-10-20 @ 15:58:46
Postat av: Cetty

Fina bilder! Lär din sambo att förbereda kläder o annat på kvällen, säj att det råder springförbud i sovrummet fram till kl. 09.00

2009-10-21 @ 17:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0