Jag har fått Tradera sjukan !

Helgen helgen helgen..mkt har hänt ! Söndag var min födelsedag ! Jag fick paket på sängen av babet,en mobil telefon ! Minns inte senast jag hade en egen mobil,har i många år haft lånade telefoner,och nu sensate tiden en lånad av min lillasyster =) Tack för lånet Jessica,det var jättesnällt !! Sen hela dagen var det massa folk här,Inte vilka folk som helst,familj,släkt och vänner.Jag fick mkt fina saker och mkt som jag önskat mig.Nu har jag b.la en helt egen QK Squeeze tång till mitt scrapperi ! Plus en massa annat fint,tack alla !!

Men,ett stort minus med QK tången är att alfabetena till den är såå dyra ! Typ 900 kr och uppåt.Så jag gick ut på tradera å kikade lite.Hittade ett alfabet som såg intressant ut,skulle maila annonsören å fråga om det passade till tången.Men,för att ens skicka ett mail var man tvungen att ha en användare !! Så jag skapade ett konto.Och     hips vips hade jag lagt ett bud på den ! Trodde att man åtminstone var tvungen att godkänna eller så innan på nå sätt.Men inte de,och jag var den enda som budat och budgivningen slutade 11 minuter senare !! Efter en stund fick jag ett s.k Vinnarmail,att jag vunnit auktionen.Så var jag 274 kr fattigare,men ett alfabet rikare ;)

Sedan dess  har jag vart inne å kollat på saker typ hela tiden,letat alfabeten,kikat runt på annat,det blir som något slags beroende,inte bra ! Men samtidigt så funderar jag om det finns ngt vi kan sälja ! Erika sa att man kan sälja vad skit som helst ! Vi har säkert massa skit saker lite här och där !!

Just nu är jag glad över att Lilly somnat tidigt,för nu är det Premiär för Desperate !! Har INTE tid med er längre =)



Lilly gillar att visa upp sina fina saker =) Här : en plast frukt !



Lilly gillar att visa upp sina fina tänder =)



Lilly looves her daddy =)

.....................................................................................................................................................


Kommentarer
Postat av: Cetty

ooops! Traderasjukan är svår att drabbas av. Man kan faktiskt göra fynd men man köper oxå en massa skit. Men kul är det!

2009-10-07 @ 14:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0