Maman som lost her barnvagn !!

Svaret är NEJ,jag har inte tappat vagnen nerför mördar backen ! Men det vore då inte konstigt om man gjorde det,så jääkla brant och äcklig som den är ! Det tråkiga med det hela är ju att jag bestiger den minst 2 ggr per dag,med vagnen.Och det blir inte lättare nu på vintern när det är snö å is som försvårar det hela.Men NU minsann Amanda,har de minsann sandat backen !! Å det ordentligt.Vore ju som bra om det var gjort lördag kväll när jag var tvungen dra på mig reebok pjucksen ist för pumps,bara för att ta mig ner till bussen.

Men idag när jag gått ner till mamma med Lilly,vagn å Lovisa så gick jag sen hem utan vagn.Lilly ska vara hos mamma idag,så att jag skulle få vara "själv",och göra "ingenting" !! Tanken är god,men tror ni seriöst att jag kommer kunna plantera kroppen i soffan för att ligga å slappna av å ta det lugnt ??!!

 Om det ändå vore så bra.Ska försöka hinna med det åxå,men jag vill göra bort det tråkiga som måste göras.För det är såå hemskt jobbigt att måsta dammsuga när Lilly springer efter mig i gåstolen å skriker efter mamma.Samtidigt som hon ska jaga dammsugarn,vilket resulterar i att jag hela tiden håller på att snubbla över henne och dammsugarn,samtidigt som jag svär i min överlessa hjärna över omständigheterna =) Så,that´s why jag ska göra bort de först,och vika tvätt,och slå in lite paket.

Det kändes konstigt att gå hem utan vagnen.Jag kom på mig själv att jag gick nån konstig gå-stil,kom som inte ihåg hur man går utan vagn =) Det var som förut,då det bara var jag å Lovisa.Men nu finns det dessutom en fin fredde att gå å längta efter,och en barnvagn med fyllning att sakna (eller??!!).Men,vi tog oss hem även utan vagnen,och trots den isiga mördarbacken som numera är en brant sandlåda !

...................................................................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Cetty

Jag var o hälsade på Lilly hos mormor idag o hörde att du skulle vara barnfri ett tag. Kan vara skönt att få undan lite saker.

2009-10-13 @ 19:16:51
Postat av: amanda

låter bra med sandad backe, men lite sent bara :p men bra för dig!

2009-10-13 @ 20:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0