Min fantasi måste få löpa fritt !!

Har funderat,ända sen jag lärde mig skriva har jag skrivit dagbok.Under hela mitt liv,alla perioder å skeden i livet.Men nu,inte sen Lilly kom till oss.Jag har börjat skriva ner hur förlossningen gick till,det är ju som väldigt kul att läsa å ha kvar.Nog för att det kommer man aldrig att glömma,men de små detaljerna är ju kul att se tillbaka till.

Så,skärpning Annlit,nu tar du,nästa lediga stund och skriver klart förlossnings historien !! Annars kommer du att glömma bort de små roliga sakerna.Oh de mindre roliga,de fanns gott om elaka smärtor också =) Sen ska jag återuppta min dagbok,det har inte funnits mkt ork,lust eller engagemang till den sedan Lilly kom.Men nu jäklar !

Ska även börja skriva mera här,vet ej vilka få som läser men jag hoppas kunna glädja några små fåglar iaf.Jag har lätt för att skriva och uttrycka mig,men nu har min hjärna legat på latsidan när det gäller sånt,det är bara börja träna upp ord förrådet igen.Jag önskar mig en Synonym ordbok när jag fyller år ! En sån är ju jätte bra att ha,man lär sig mkt nya ord och det är roligt att sitta å skriva med lite nytt ordförråd nån gång !

Idag fyller Jessica princess Hedman TIO år !! Herregood alltså.Lilla lilla jessica =) Grattis gumman !!

Kanske bäst att fylla ut detta tråkiga-ord-proppade inlägget med lite nya bilder på Lilly,men hon vaknade just och försöker krypa i overallen =) Hihi.



Hittade denna bild,med tanke på svininfluensan,så var den ju skit rolig =) Haa ha !!


Kommentarer
Postat av: Cetty

Har du funderat på att bli författare? Du verkar ha de rätta kunskaperna.

2009-10-02 @ 17:38:35
Postat av: Hanna

Jag läser! :)

2009-10-02 @ 18:47:57
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Ulrica & LillLilly

Vi läser också! Puss & Kram!

2009-10-02 @ 19:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0