Min kära som lyser med sin frånvaro..

Trodde att vi skulle få träffa Fredde mer i veckan när han skulle dagspendla till å från worket.Meen,han har inte kommit hem före 18 ngn kväll,vissa kvällar typ kl 21 . Igår så kom han inte hem förran kl 00:30.Då låg jag å sov.Och nu idag trodde jag att vi äntligen bara skulle få vara.Men,när vi vaknar så säger han att han måste jobba =( Var tvungen köra till Gällivare med nå släp å massa jobb prylar.Så,han packade med sig en Isbjörn å drog.Nu sitter vi här ensamma igen.Lilly luktar skit,Lovisa ligger å glor ilsket på mig och piper sina värsta tyck-synd-om-mig pip !!

Är så trött å sliten idag.Har vart en jobbig vecka,speciellt då Fredde som it  ha vare hemma nå knappt.Han är mer hemma när han jobbar borta =) Meen,vi är ju tacksamma över de få stunderna vi fått med honom,och håller tummarna för att han kommer hem snart.

Speciellt eftersom jag hade så mkt sysslor idag.Det ska städas,handlas,å lagas mat å efterrätt till våra gäster som kommer i eftermiddag.Hoppas bara Freddy kommer hem i någorlunda tid,för jag kan inte laga maten å vara med Lilly samtidigt.I extremt nödfall hade de väl gått,men inte idag,jag orkar inte.

Måste även då ta mig ner på affären.IIIIIds bara inte knata ner med vagnen å proppa den full med prylar igen.Det är inte heller lätt att ta bilen å Lilly att handla när jag är själv .Hoppas det löser sig.Alla som känner sig sugna får mer än gärna vara med Lilly idag , så att jag kanske får ihop mitt schema =)

Annars vet jag inte vad helgen bjuder på.Känner mig inte riktigt frisk,kroppen har helt lagt av och jag hoppas på  lite vila =) Men nu bjuds det visst på ett stycke bajs blöja !!



 

 



Hahaa,UUUSCH,det var verkligen en äcklig bild jag lyckades googla fram =) Någon som är sugen på chokladpudding ?? Hehee

..........................................................................................................................................................


Kommentarer
Postat av: Johannaaa:)

Hejsaan! :) ojoj , jag har hunnit gå ut gymnasiet och Just nu så håller jag på att vidareutbilda mig i borås 2 året :) Haha nej jag skojas bara, Jag går andra året i lule. så jag är 17 :)

2009-10-23 @ 18:43:46
URL: http://johannaaalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0