Operation Smygfisa !

Hahaa,vi gick upp tidigt imorse och hittade Dr.Mugg på fyran.Där var det någon Operation Smygfisa som Dr.mugg (markoolio) skulle förstöra och göra om till Operation Rökare.Det var roligt =) Hahaa.Jag gillar DR.Mugg och Kapten Filling =)

    

Det var så härligt imorse,Lilly vaknade kl halv sju och vägrade somna om,tillsut stod jag och nötte tröskeln med vagnen och en väl nerbäddad Lilly.Då somnade hon,kl strax kvart i åtta.När hon väl somnat så kunde inte vi somna om.Vi gick upp tiidiigt och fikade go frulle i vår nya fina fräscha soffa ! Det var skönt att få äta frulle ifred,tidigt på morgonen,framför teven med Fredde.Och Dr.Mugg å Kapten Filling såklart =9 Och det var flera minus ute , frost, morgon sol.Skönt att ligga inne under en filt å se ut på den fina höst morgonen !!

Igår så lämnade vi våra bebisar (Lilly å Lova) hos pappa,Fredde fick följa med mig =) Vi for till Lule.Åt Thai buffé,gick på lite stan.Blev kvar på HM gode länge,jag hittade massa kläder som Fredde var så snäll och ska ge mig i present =) Jag gillar HMs Divided sortiment nu,finns mkt som faller mig i smaken !! Sen efterlängtade Lagerhaus.Har inte vart i lule på ett år,sist var jag gravid å jagade bebiskläder med ingen aning om vad som skulle behövas eller i vilken färg eller antal.Men de blev ju bra =)

Det var skönt att få komma till stan.Vi kom hem med ett släp från Antnäs och en fin soffa.Idag har vi kört den gamla till Carina som hon fick i tidig juleklapp.

Lilly har för övrigt fått tre nya tänder totalt uppe på en vecka.Så det är inte konstigt att hon gjort mig gråhårig och väldigt nära psykiska störningar med bubblande fradga och otåliga suckar.


Så här känner jag mig ibland !! Jag blir craZY när Lilly är föör gnällish !!

Nu har hon iaf somnat,kl 21.Det är bra att vi sakta men säkert sänker hennes vakna minuter på kvällarna,nu kan vi (jag) iaf se en film som börjar kl nio om jag vill.Ikväll ville jag det,men vad är det då på televisionan ens ??Jo,jäävla hockey !! Och American Funniest Homo Videos.Hur kul är det ens ?? Blää.Men eftersom jag vart vaken sen så tidigt imorse så blir det nog en tidig kväll.Blir  mkt imorgon,ska göra tårtor å vika tvätt å diska å laga mat lådor till fredde å ta emot massa besök från alla hörn å kanter, å sörja över att fredde kommer fara på kvällen           =( buHUUU !!

Nu har jag kramp i en muskel,bäst att sluta innan mina fingrar börjar skriva i sömnen.hejåhåj!


Kommentarer
Postat av: Cetty

Härligt med en barnledig dag med stadsbesök. Och att få ta allt i sin takt o koppla av.

2009-10-04 @ 19:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0