Sötsug resulterade i bakverk !

Idag hann jag knåpa ihop lite cupcakes tack vare att mamma kom hit en stund.Det blev



Oreos Cupcakes med Vit Chokla Frosting !


                                                                         Innan frosting


                                     Nu har de fått en mössa i form av Vit Chokla Frosting !

Tyvärr så blev bilderna lite tråkiga i ljuset,smurto jag fotade utan blixt =) Jag råkade även sätta lite för lite kakao,blev inte så där chokladiga som jag hade velat.Men,den vita chokla frostingen gjorde dem värda att slåss för ! Mumms !!

Vill även nämna ONLY.se,det är nyligen man kunnat börja beställa ONLY tydligen via nätet ? Jag skickade iväg en beställning söndag kväll,och idag fick jag paketet ! Suuper snabb leverans ! Går inte att jämföra med Ellos skit leveranser,tar ju alltid minst två veckor,vad håller dom på med egentligen ??!! Och kläderna från ONLY var jättefina,har länge letat en vinterjacka.Men nu har jag hittat den,var supersvårt att bestämma storlek,valde först S men ändrade i sista minut innan jag bekräftade beställningen till M. Sen har jag gått å vart orolig över att den skulle vara för stor.Men,den satt jätte bra !!

    

 

En söt toppeluva blev det också,jag provade den på Lillyt å hon var såå söt i den =) Den hängde goode myche där bak,hon skulle ha haft en likadan sötisen !! Jackan var precis som jag önskat,lagom lång,lagom tjock. Jag rekommenderar ONLY.se starkt,men en nackdel är att det stod en lapp med i paketet att man inte får byta varor,bara returnera.Det var lite dåligt,vad skulle jag ha tagit mig till om jackan vart för stor ??

Idag var det myket babbel om oviktiga saker,men de e klart,vem kan leva utan Cupcakes och vinterkläder ?? =)


..........................................................................................................................................................


Kommentarer
Postat av: Cetty

Hmmmm bakverken ser mördande goda ut! Va bra att du gjort ett klipp på nätet! Enkelt o smidigt!

2009-10-30 @ 11:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0