Ett till litet risgryn.

Upptäckte jag igår i Lillys gnälliga mun.Första tanden uppe har uppenbarat sig,och det ser ut som att grannen närsomhelst också snart ska komma fram till det verkliga livet.Inte konstigt att hon varit lill jävulen själv.Skönt att få se resultat av alla gnälliga timmar och onda skrik !!



Idag är det torsdag = Fredde babe kommer hem = Lite avlastning för maama = Mera lek för Lilly !! Bra va !

Igår var jag heelt ur form,hela kroppen sved när jag var tvungen att vakna på morgonen av att Lilly höll på falla ur sängen.Hela dagen kändes som en dimma med huvudvärk,kroppen kändes som slaktad och jag trodde jag hade somnat ståendes flera ggr om.Därför var det en jääkla tur att Lilly somnade så duktigt kl 21,och att jag fick somna tidigt,kl 21:30.Längesen jag fick lägga mig så tidigt.Det behövdes !!

här trött kände jag mig igår !!

Tur att jag är lite piggare idag
!!

 



Kommentarer
Postat av: Cetty

Dom bilderna är verkligen beskrivande! Dom är helbra!

2009-09-25 @ 10:18:53
Postat av: anette

ja du har en grej där som jag tror kan passa i ditt kök, såg den på ett ställe när vi passerade böle så jag snodde den, eller så kanske ja köpte den... :)

2009-09-27 @ 20:39:28
URL: http://monkeymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0