Hur mycket hundhår..

Kan det finnas på Lovisa egentligen !!!!? Jag dammsög i lördags,men nu när Lilly kryper runt på golvet så kan man tro att det är hon som är Lova..Gaaah.Suuck..Puuust !! Ids inte börja dammsuga igen,kan man it klistra fast hårena på Lova på någe sätt ?? Dom ska ge fan i å falla på mina golv !! Lova,skärpning !!



Lovisa Elvira Hoffman,du är så fin å våran scokerplutt,men snälla..Håll i håren !!

...................................................................................................................................................


Kommentarer
Postat av: anette

det är knäckflarn. jag har vispat grädde å blandat med daim å lagt mellan två flarn å sen har ja penslat dom me smält blockchoklad. de fanns inget recept på dom utan dom är gjorda på ingredienserna som blev över :)

2009-09-07 @ 16:41:23
URL: http://monkeymama.blogg.se/
Postat av: Cetty

Thats life with dogs!! De spralar sina hår överallt, konstigt att dom inte blir flintis. Tur att Sammys hår blir till hårbollar, det är lite lättare att plocka upp. Håll ut bruden!

2009-09-07 @ 19:38:06
Postat av: sandra

jag förstår precis!!!

2009-09-08 @ 19:23:08
URL: http://filipsmammas.blogg.se/
Postat av: Madeléne

Jag älskar att se unga mödrar, dels för att se hur dom klarar av det, och det är roligt :) Förlossningskliniken har jag inte vågat ge mig in på än, hann se en lite snutt idag men det var för mycket för mig :) Ha! Ja, jag hoppas också att den mår bra. Hoppas att ni har det bra, och att Lilly mår fint :)

2009-09-08 @ 21:31:31
URL: http://annamadelenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0