Maama maama maama.Mamma ??!!

                                   Känns fortfarande lite konstigt..Jag-Maama ?? Jo Annlit,så är det !!


                                                             Lilly väntar på godnatt vällingen =)

I veckan så har vi gjort lite allt möjligt.Måndag,tar tag i moonster disken som jag drömt mardrömmar om !! Sen organisera i skafferiet genom att sätta in mjöl å välling å sånt i burkar ist för öppna paket.Inte kul när jag hittade pälsänger larven i makaronerna !! Men - No moore you sliimy animal !!

Sarah,Villy,Sandra,Fille kom hit å vi lagade middag och åt den såklart.Sen drack vi kaffe å fikade.


                                                 Busiga Fille kladdar med kakan =)

Tisdag,tvär röjer här och gör en dammsugning (redan,igen!!) Sarah å Villy kommer hit å vi pysslar med hemliga saker =) Sen middag hos pappa.

Onsdag,Vi for upp till Sävdal å gjorde typ ingenting.Sen nu ikväll,födelsedags tårta hos Vegard.Sen var Lilly så trött att hon somnade på mig i soffan,de har inte hänt sen hon var nyfödd !! Mysigt =) Ho var nog helt slut eftersom hon sovit såå dåligt inatt.Vilket resulterade i att jag har sovit typ ingenting.Konstigt att jag har kunnat behålla humöret hela dagen endå =) Man blir ju som ett monster när man inte får sömn.Hoppas de blir bättre inatt.


                        Wooopsie !! En liten olycka har skett,jag tror att Lilly fösökt skylla på dockan =)


Kommentarer
Postat av: mamma räka

haha..ja tror lilla lilly har korvat sig ! :P

2009-09-18 @ 12:10:22
Postat av: sandra

haha! tur att man kan skylla på andra och annat.. anneliiit!! , ni har ju faktisk kopplat in den nya toan så du behöver inte bajja på golvet;-) hehe

2009-09-19 @ 00:11:41
URL: http://filipsmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0