Musparty a´la Brännvinsträsk !

Helgen började med Musparty i Brännis=) Tjejerna kom med paj,sallad,efterrätt,godis,chips,spel,å systempåsar-KLirr KLirr !! Jag hade som svårt att dricka å var som typ nykter medans de andra fick stå för Onykterheten =) Men de var roligt endå,synd bara att jag inte var på g också ! Men kul att göra nå innan Sarah O´Connor drar till västkusten,och inte så ofta man umgås bara tjejer (Och utan barn).Igår kände jag verkligen hur skönt de var att de bara var lördag å inte söndag som det brukar vara när man är hangovrig.För lite trött var jag nog !! var såå skönt att slippa ha hinken som bästis som för Sandra,Sara å Sofia =) Hahaa.

Och igår gjorde  Fredde fin middag å vi var hemma å knogade på.Freddan for iväg en sväng till öl kompisarna,var nära att fara till byn på party,men tog tag i det lilla vettet han har å km hem till mig istället =)

Och idag har Jojje Sarah å Viljan vart hit å fikat,å nu är Fredde på bandy på Byn.Lilly sover (mkt skönt för maama också).Men nu hör jag barnskrik ute i vagnen (Suuuuck).Tjarå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0