Dagis dag nummer ett

Är avklarad..Det gick bra.Lilly tittade sig fundersamt omkring,och började fort gå runt själv för att utforska leksaker och olika rum.Innan vi skulle åka hem gick hon ut ett tag till de andra barnen,men då blev det tårar när vi åkte hem ! Hon tycker det är  så roligt att traska runt ute,speciellt när det finns madrasser och pulkor att åka på.

Nu har jag äntligen hittat fina galonbyxor,tänkte först köpa ett regnställ från didrikssons som var väldigt fint.Men jag vet inte om jackan skulle användas.Så jag köpte bara byxor och vantar.



Byxorna från Troll såg mycket sköna ut med deras breda axelband,och de gick högt upp.Under dessa kan hon ju ha både overallen nu ett tag till,sedan bara fleecebyxa och softshelljacka.Ett par fodrade galonvantar att ha nu,och ett par ofodrade måste ju vara bra att ha.

Nu har lillan äntligen somnat,efter 45 min framför teven.Mina ögon är vääldigt trötta idag,hon har gråtit inatt och tjorvat på.Tror att jag också måste slå igen ögonlocken en stund..

...


Kommentarer
Postat av: Carro

Vad roligt att det gick bra för Lilly (och dig) på dagis:)

2010-04-12 @ 17:38:40
URL: http://carro87.blogspot.com/
Postat av: Jesssica Hedman

Juru,passa på å ta en liten blund medans du kan=) Nej jag vet jag ska inte äta glass till frulle nå mera=)

2010-04-12 @ 20:27:23
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0