Deja Vu !

Så avr det valborgs igen..Mammas födelsedag..Majbrasa..Fulla ungdomar..Kallt ! Får såna tillbaka blickar till två år tillbaka då vi hade nyss flyttat in i huset.Och innan vi visste att jag var gravid så bjöd vi in till stooort party ! Men,de slutade med att jag fick vara nykter och hitta på ursäkter.."Jag ska jobba imorgon..-Men de har väl aldrig hindrat dig förut..??!!" Sa alla.Det kom mer och mer folk,tillslut räknade jag till över hundra personer bara ute på gatan utanför vårat hus..på altatnen var de typ trettio pers,å fullt överallt inne i huset..

Fy så hemskt det var.Jag försöket köra ut alla,bort från gatan,Fredde fattade inte allvaret och hjälpte knappt till.Tillslut fick jag erbjuda mig att fyllachaffa folk upp till Raimos,för att bli av med dem.Måånga vändor blev de.Usch vilket kaos det var,grannarna ska ha varit nöjda också =) Och Sarah dök upp helt plötsligt från Halmstad,vilken roolig överraskning !! Tyvärr hade jag inte tid att vara trevlig alls med henne (har dåligt samvete,än idag)..

Så idag hoppas vi på en bra kväll,för alla,och ett bra väder.Men jag har då inte lust alls att vara ute å grilla,mulet kallt och otrevligt är de =)

Ha en bra dag alla,akta er för eldarna och grilla myche korv ! Grattis mamma,vi dyker upp sen !

Sandra med Lilly och Filip förra April,så små de var då våra små gullungar =)

..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0