En ful fisk

Så vare sunday igen..Fredde åker tiidigt åt morgonen till Gvare.Borta till torsdag,tråkigt.I torsdags när F kom hem så renoverade han upp tvättstugan,lade en ny golvmatta som var jättefin.Vääligt mörkgrå,med nå utstickande bluppisar och glittrig var den.Sen när Lilly somnat hjälptes vi åt att måla en slags bänk som finns i tvättstugan.Den var förut sunkigt omålad och fläckig,men är nu halvfint-shabby chic-igt vit.

Fredag följde F med på dagis,det var ju kul att han fick följa och se på hennes förskola,och vad hon gör där och så.I slutet upptäckte de större barnen att han är en rolig lekfarbror,så han fick det örrtt =)

Sedan åkte vi till byn för att fixa lite ärenden,och fira Kajsa som fyllde 25 igår.Tur för dig att jag inte har någon gammal rolig bild av dig på den här datorn =) Grattis Kajsa !

I Lördags fixade vi massa här hemma,packade Lillys väskor,gick en promenad.Sen for jag med Lilly till Erika & Vegard.Hon har nu sovit där för första gången och det gick så bra,hon är ju så snäll och lugn av sig =)

Sen fick vi besök av en massa ungkarlar här hemma,vi skulle grilla men det snöade ju så förfärligt så vi fick steka maten inne istället.Det var inte så kul att vara med 5 pojkar alldeles själv,men de är bara göra det bästa av situationen =) Spela twister t.ex.Sen åkte vi upp til Hotellet på Rockaftonen.Men jag var inte alls med på noterna,hade som aldrig kommit igång,var trött och ville bara hem.Så jag gick mest runt och försökte fördriva tiden tills bussen skulle komma kl 2.

Idag klev vi inte upp förrän 12:30,vi var såå trötta då vi inte kommit oss isäng förrän halv fyra.Sen kom lillan hem till oss igen =) Vi slängde i oss lite pizza och åkte till Byn med Vegge Erika å Jessy för att käka mjukglass.Sen for vi till Joel som låg halvdöd.

Sen tvär lagade jag massa mat,började kl kvart i sju och på 1 och en halv timme hade jag lagat Fisk i Folie med grönsaker & hemmagjort kryddsmör,En pastasås med fläskfile,och en kättfärslimpa.

Just nu ser vi en gammal film som heter Adjö till gänget,Rocky Balboa är med och spelar en highschool knutte som har schabblat och ska bli pappa i tidiga år.Haha,den är som rolig på något sätt.Blir en tidig kväll,tror inte jag orkar se till slutet och hur det går för Rocky som cooling med brylcreme och charmör=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0