Försvinn din unkna gubbstrutt !

Av en konstig anledning som jag inte förstår,så har vi en konstig lukt i vårt hus.Man känner det inte när man är inne i huset,men när man vart ute ett tag och kliver in,så slås man av en vägg som luktar surt/unket/fränt/sunkigt.

Till och med våra kläder luktar,nästan som blöta smutsiga jeans,även fast allt är nytvättat.Har ingen aning om vad detta kan vara.Kan det vara nå vajsing med "ventilationen",så att det inte cirkulerar eller kommer in fräsch luft ? Här uppe har jag öppna fönster nästan jämt.Eller har vi något dött som ligger och ruttnar nånstans ? Eller har vi glömt nån äckligt luktande insamling nånstans som skulle till återvinningen för flera månader sen ?

Hur som helst är jag less på att lukta gammal unken gubbe.Och jag vill inte att alla ska känna vår konstiga lukt,vi som är så renliga av oss..Har ni något tips vad det kan vara ?

Imorgon när Lilly är på dagis ska jag påbörja min träning.Har inte tränat på lääänge,eller motionera.Så jag ska börja lugnt med en snabb powerwalk med lite inslag av löpning =) Får se hur det går! Imorgon motion,idag-chips !


                       Det är synd att min Fredde Von Smeagol inte var här och åt chipetas med mig =) Haha.

                                                                                ...


Kommentarer
Postat av: Fredde

Det måste fan vara Benicio del toro

som spelar smeagol. Grymt likt..

2010-05-09 @ 18:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0