Frusen,trött,ensam och uttråkad

Jepp,de är min kväll de =) Visst finns det stuff to do,men nu är det kväll,Lilly sover = Viloläge!

Idag när jag skulle hämta lillan på dagis kl 11,så satt hon ute och sov i frökens famn ! Whaat,tänkte jag,aldrig förut har hon somnat när hon varit ute & lekt,innan kl elva dessutom.Hon hade ramlat baklänges från en gunga,och slagit i rygg & huvud.Då hade ju hon naturligtvis blivit väääldigt rädd och ledsen.Sen skulle de byta vantar på henne,då blev hon ledsen igen,och sedan somnade hon..Väldigt konstigt.

Jag lade henne i sängen när vi kom hem,och tiden gick men hon bara soov å sov.När hon sovit i två timmar blev jag fundersam,hon har ALDRIG sovit två timmar på dagen förut,och aldrig bara somnat så där.Väldigt konstigt,eller hur ? Tillslut lyckades jag väcka henne kl ett,sen satt vi länge och tittade på teve,i halvsömn.

Får hoppas att de går bättre imorgon,och att dem inte låter henne gunga på de stora gungorna.Lilla Lilly..stackars liten vilken jobbigt dag hon haft..Och mamman med,att lämna henne för första gången..

                                                                           ..

Kommentarer
Postat av: Jesssica Hedman

Jag förstår att det känns jobbigt. Men du har ju alltid din familj som stöd i livet när det är som svårast...=)

2010-04-27 @ 07:00:22
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/
Postat av: Annelie & Lilly

Ja Jessica det har jag verkligen och vilken jäkla tur jag har =)

2010-04-27 @ 08:13:57
URL: http://loveisretard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0