Helgens nya ansikte.

Imorse kring nio,tio tiden fick påskens planer sig en ordentlig skjuts åt fel håll.

Lilly skrek & skrek & grät & grät & kröjmade sig som en galen med enorma plågor.Detta höll i sig i över en timme.Jag har ju sen tidigare vart orolig över att något skall komma i öronen av denna lång-dragna förkylning.Vi fick tid på VC,det visade inget på trumhinnorna.Men hon fick meduciner (inte fick,de blev 360 spänn).

Mollipect,för slmmet & hostan & för att vidga luftrören.Ipren,som tydligen är bättre än alvedon eftersom det är anti-inflammatoriskt.Renässans spray,för att öppna upp & rensa i näsan.Och nå örondroppar som jag inte ens kan uttala.Hals,öron och näsa hör tydligen ihop och påverkar varandra.Om Lilly har hosta så ökar trycket i skallen,vilket täpper igen näsa & öron.Så nu hoppas vi få bukt med detta jobbiga,vill inte att lillan ska ha ont mer & plågas på sin underbara barndomstid =)

Men påskens planer har fått sig en ordentlig törn,vill inte påfresta Lillys öron så vi ska väl inte tjorva runt med henne för mycket.Det är ju inte heller så kul att vara ute i detta regnväder,och köra bil ska man helst inte ägna sig åt idag.Blixthalka deluxe (Tur att vi tog oss till Bojn iaf).

Imorgon kväll hade jag och F försökt få komma oss iväg till Johnny & Amanda uppe i skogen,och sen vidare till Kåbban krog.Men det verkar skita sig,med barnvakt och det..Vill inte tjorva till det redan tjorviga,så jag vet inte hur vi ska göra.Det är så synd att vi "aldrig" kan göra något,speciellt tillsammans.Jag har inte varit ut på något sen Januari på kusinernas 50-års fest.De börjar kännas vääldigt instängt,och jag vill bara göra de alla andra gör för någon gång,då&då.(Tycker synd om mig själv).

Men,får väl se vad som blir av denna påsk.Om någon vill hitta på något med oss,hör gärna av er,jag vill göra något roligt,det ska märkas att det är påsk ! Jag har förresten heeelt glömt bort att göra påskkort detta år.Ni får nöja er med förra årets söta påsk-kärring =) Glad Påsk !!




                                                        ....

Kommentarer
Postat av: Anna

Glad påsk!

2010-04-02 @ 08:20:04
URL: http://smultronet1.blogg.se/
Postat av: Sarah å Vilja

GLAD PÅSK HJÄRTAT !!!! Vä sakken jäääääääh ! Yeah ! :)

2010-04-03 @ 17:47:20
Postat av: Jesssica Hedman

E du Anneli,jsg har ändrat mej!! Jag vill nog trots allt ha en egen design på bloggen. JAG LOVAR ATT JAG INTE SKA TA BORT DEN. OM DU VIIL HJÄLPA MEJ EN SISTA GÅNG MED DETTA. Och den som jag ska ha kan jag jägga upp på blogg en om du vill. men först ska jag veta om du vill hjälpa en sista gång,du får 100 spän..!

2010-04-03 @ 19:57:11
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0