I bloggens namn

Fick en BeautifulBloggerAward av Erica, Tack snälla Fru Lindh för utmärkelsen =)



Thank the person who nominated you for this award.
Copy the award and place it on your blog.
Link to the person who nominated you for this award.
Tell us seven interesting things about yourself.
Nominate seven bloggers.
Post links to the seven bloggers you nominate.

Här har ni de 7 intressanta(?) sakerna om mig:

1:Jag är väldigt väldigt mörkrädd.
2:Min favoritfilm är fortfarande Dirty Dancing (pinsamt,jag veet).
3:Förut under flera år var jag som besatt, och samlade på papperspåsar från affärer och företag,jag har säkert flera hundra st olika i källaren.
4:Jag har jobbat på Lisebergs julmarknad i två år och sålt souvas (oj så kul det var!).
5:Jag har inte druckit en enda klunk mjölk i hela mitt liv.
6:Jag sminkar mig typ aldrig, lite mascara i bästa fall.
7:När jag gick trean vann jag en paltätar tävling i skolan,jag åt sju stycken paltar.

Jag väljer att nominera : Jessica,Jenny,Anette,Ullis,Sandra,Drömkaka,Carro.

..


Kommentarer
Postat av: Jesssica Hedman

Jaaa jag fattar som bara en del av detta. Men jag ser att du har nominerat mig !!

2010-04-28 @ 09:58:34
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0