Livet

Länge har jag nu varit hemma med lillan,men ändå ständigt ställts inför olika utmaningar,Lilly har växt,ändrat sina rackartyg,ändrat sömnvanor och matvanor.Vi har haft det helt underbart hemma i våran lilla familj.Men idag är brytpunkten för något nytt,känns det som.Lilly är nu själv på dagis för första gången,och jag sitter hemma med Lova.Huset är helt tyst förutom Lovas Jag-vill-ha-uppmärksamhet-gnäll.Därför lyxade jag till det oh slog till teven på morgonen.Annars ser vi bara teve på kvällarna i detta hus.

Ska snart ringa på ett jobb som jag sökt,och hoppas på bra besked.Sen tar jag nog på mig promenadskorna och går en riktig lång monday-morning-wakeup-powerwalk utan barnvagn,med Lovisa.



...


Kommentarer
Postat av: morsan

försök å njuta nu när lillan är på dagis......snart är hon å åker moped me nå hulligan killar.kram..

2010-04-26 @ 09:06:11
Postat av: Jesssica Hedman

Oj oj så Fiiint=) det är inte många som kan de inte!!

Men jag vill ha en egen,om du kan hjälpa mej med det en sista gång?

2010-04-26 @ 17:38:17
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0