Pricken över i:et

Dagen skall alltid startas med en bra frukost.Idag var både bröd & pålägg slut,så jag fick he på Johnny Cash och steka mig nå plättar,samtidigt som jag diskade.Men de blev annorlunda och vackra,aldrig ha jag då lyckats göra så här prickiga plättar =)



Nu sitter jag och hoppas att Lilly inte gör illa sig idag,jag pratade med en av fröknarna idag,hon sa att hon hade stått brevid Lillys gungställning,och hörde hur det slog till ordentligt i huvudet när hon ramlade.

Fröken hann tänka att de där gick nog riktigt illa...Grr tänkte jag bara.En 1,5 åring ska väl inte behöva ramla bakåt från en gunga på dagis och slå sig till en mindre hjärnskakning ?? Jag är så upprörd,när hon somnade sen så kanske hon svimmade av,vem vet ? De var då inge roligt att lämna henne idag,fy så ont i magen jag har.Men,vi hoppas på en bra dag idag !

..


Kommentarer
Postat av: Anette

De där måste du ju ta upp med dom å säga att hon får inte gunga i stora gungan själv, e dom galna eller?!

Inte ska man behöva må dåligt när man lämnar de bästa man ha på förskolan, då ska man ju va trygg i att dom blir väl omhändertagna.

En av fröknarna på lucas förskola tyckte jag va alldelens för brysk å hårdhänt så ja tog tag i de å sa att jag tänker inte godkänna att barnen behandlas så där. ( de va 3 olika barn som jag såg blev hårdhänt behandlade) Dagen efter jag sagt till va allt frid och fröjd och lucas säger att den fröken e snäll nu.

Så stå på dig för din å framför allt Lillys rätt att ha det bra!

2010-04-27 @ 14:41:39
URL: http://monkeymama.blogg.se/
Postat av: Jezzy lillsyrran

Tack för hjälpen igår. Jo jag tror att det har gått bra idag. Är på din dator nu=) Men nej jag är inte bästpå att blogga. Jag skriver långt,men jag skriver ju bara tråkigt. det gör inte du ,, jag diggar denna blogg!

2010-04-27 @ 15:18:50
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/
Postat av: Erica

Kunglig frukost!! Såg ju hur gott som helst ut. Mitt liv kretsar just nu kring allt gott som jag kan stoppa i min mun :)

2010-04-27 @ 20:45:30
URL: http://frulindh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0